Christina
Watching You

Christina: Watching You

CD / Universal
Udgivelse D. 23.06.1999
Henrik Bæk

Norske Christina har tidligere i hjemlandet haft en musikalsk baggrund som.sangerinde i forskellige rock-, blues-, funk- og soulbands, forinden hun i.sommeren 1995 pakkede sin kuffert og rejste til Danmark. Hurtigt fandt hun.sammen med Martin M. Larsson og Lars H. Jensen, med hvem hun i 1996 tegnede.pladekontrakt med under navnet YouKnowWho. Gruppen sendte sin debutskive.på gaden sidste år, men nu er Christina gået solo, dog med.Lars og Martin som medproducere og tekstforfattere til 6 af cd'ens i alt 13.sange. Watching You er derudover produceret af Kasper Winding, Cutfather.& Joe, Multiman og Supa'Flyas og tegner et lovende billede af en talentfuld.sangerinde, som endnu savner det sidste i at nå toppen internationalt..Selvom flere af cd'ens numre står sig pænt, heriblandt.Just No Other Way og det stærke titelnummer Watching You.produceret af Kasper Winding, så er der for mange fyldnumre på.cd'en, der lider under mangel på større variation. At Kasper.Winding alene har produceret titelnummeret er måske en af årsagene.til, at Christina ikke slår helt igennem, idet Cutfather & Joe's.produktioner generelt set kører for meget i samme.party-dance-lige-ud-ad-landevejen-rille. På den måde kommer.Christinas smukke stemme til at lyde som så mange andre gode sangerinders.og kvæles i produktionens hellige navn. Det er derfor med stor.fornøjelse, at lytte til det blide Misconceptions og Live On A.Lie, der lige præcis besidder den glød, der for alvor.får Christinas stemme til at flamme. Lad os få mere af den skuffe.fremover..