Artikel

KLUMME: TikTok dominerer musikbranchen – er det nøglen til succes?

Platformen har en enorm magt – og med denne magt følger et ansvar

Oliver Schalck er scout hos Universal Music Denmark og tidligere skribent og viceredaktør på musiksitet Bands of Tomorrow.

I en tid, hvor sociale medier har transformeret vores måde at opdage og dele indhold på, har TikTok cementeret sig som den ultimative dirigent for musikbranchens skiftende tendenser og trends. Platformen har på kort tid etableret sig som et af de mest magtfulde værktøjer

VIL DU LÆSE VIDERE?

Bliv medlem og få fuld adgang til alt eksklusiv indhold på Gaffa.dk

First month for DKK 1 — Thereafter only DKK 33/month.

  • Adgang til eksklusive interviews med topmusikere
  • Adgang til anmeldelser af de vigtigste koncerter
  • Adgang til over 20.000 musikanmeldelser
  • Rabat på billetter til koncerter og festivaler
  • Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer

    Allerede GAFFA+ medlem

    ANNONCE