Månedens magasin

Læs online | Abonner for kun 29,-

Du er ikke logget ind  Log ind / Opret brugerCookie persondata politik for GAFFA DK ApS

GAFFA.dk

Daglige dugfriske nyheder og anmeldelser, 100.000 musikfotos og meget mere...

Hver måned klikker mere end 500.000 unikke brugere* sig ind på GAFFA. dk for at læse dagens musiknyheder,  om gårsdagens koncerter og for at finde morgendagens stjerner. Brugerne kommer i stigende grad direkte fra de sociale medier hvor GAFFAs indhold deles og debatteres og dermed sender en stærk trafikstrøm ind på sitet. GAFFA.dk’s slogan er “Alt om musik”, og den bevidste nicherolle gør hjemmesiden til et attraktivt annoncemedie. Brugerne tilhører gruppen af kulturelle storforbrugere – ikke blot af musik, men også af mode, film, oplevelser, computerspil og lignende.  Som annoncør har du foruden forskellige bannerformater, placering og ejerskab mulighed for at lave kampagner, som filtrerer brugerne i segmenter eller frekvensstyrer visningen. Der er næsten ingen grænser, og vi elsker kreative kunder.

BESØGSTAL

GAFFA er medlem af FDIM - Foreningen af danske internetmedier - som bl.a. sikrer, at alle medier er målt og revideret efter samme metode, og via analyseværktøjet Gemius har vi adgang til stor viden om vores brugere – som vi gerne deler.

* Google Analytics juli 2015.

Prisliste for gaffa.dk 2015

Annonce-formatPris (CPM)
Topbanner
930 x 180 pixels "Leaderboard" 90
984 x 600 pixels "MEGAboard" (max. 2 visninger per unik bruger per dag) 250
   
Banner
300 x 250 pixels 75
 
300 x 600 pixels

 95
Skyskraber
160 x 600 pixels 75
   
Nyhedsbreve/specials: 
600 x 120 pixels  250
Advertorial  500
Takeover: (Wallpaper, vinkel, ejerskab m.m.)

Spørg om pris

Priser angivet i CPM = kr. pr. 1000 visninger og ex. moms

Analyser
GAFFA er medlem af FDIM og vi kan på din forespørgsel levere detaljerede analyser fra "Gemius" på demografi, interesserområder og dobbeltdækning.

Kampagne-rapportering
Kampagner på GAFFA.dk registreres af Emediate (3. parts registrering). Samlet rapport over kampagnens forløb sendes til annoncøren.

Materiale
HTML5, Gif, JPG, PNG.

Alle ovenstående formater må maksimalt fylde 150 kb. Loops er tilladt - dog maks 3.  Materiale skal leveres senest tre hverdage før kampagnestart til banner@gaffa.dk.

Nyhedsbrev
Flere af de ovenstående formater kan tillige placeres i GAFFA.dk, GAFFA Plus, GAFFA Live og Soundcheck.dks nyhedsbreve, som sendes til med forudgående tilladelse til GAFFAs brugere. Der er mulighed for segmentering på søgeord, geografi m.m. Kontakt os venligst for tilbud.

Rabatter
Rabat gives hovedsagligt ud fra omsætningen på den enkelte kampagne. Der er mulighed for at opnå kombinationsrabatter ved samtidig indrykning af printannoncer i den trykte udgave af GAFFA. Ring for tilbud.

Takeover på GAFFA.dk

Outstream Video på GAFFA.dk


Videoannonce afspilles automatisk, når brugeren scroller på siden. Klik på billedet herover for at se eksempel.
Formatet tilpasser sig teksten, og giver høj opmærksomhed.

Spørg for specifikationer her!

Forbehold i forhold til bannerafvikling

Geosegmentering:
Måden det afgøres hvor en given bruger befinder sig er ved at kigge på den adresse som alle computere har når de er på internettet, kaldet en ip-adresse. Med den i hånden kan man i langt de fleste tilfælde finde ud af i hvilket land og i hvilket område af et land en bruger er henne. Men der er ikke en 100% løsningen på finde ud af hvor en bruger befinder sig, med mindre brugeren selv fortæller det.Det største problem er når folk sidder på store firma netværk, hvor hele firmaet deler samme ip-adresse.

Vi kan derfor ikke love at en kampagne booket i en bestemt landsdel, ikke i enkelte tilfælde vil kunne optræde i andre landsdele.

Læs mediaplan som E-pages eller PDF

GAFFAs media-nyhedsbrev

GAFFAs medie-nyhedsbrev minder om kommende udgivelser, særtillæg, deadlines osv.
Email
Navn
Firma

Kontakt os

Kalle Bremer
Kalle Bremer
Salg- og marketingschef
33 26 08 93
Send mail
Henrik Bohse
Henrik Bohse
Mediekonsulent
33 26 08 94
Send mail