Nyhed

Tivoli indgår tocifret millionaftale med Royal Unibrew

Samarbejdspartnerne forlænger aftale frem til 2018

Siden 2009 har Royal Unibrew leveret drikkevarer til Tivolis gæster. Samarbejdet har været en stor succes, hvorfor aftalen nu er forlænget til 2018. Royal Beer fortsætter dermed som sponsor for Fredagsrock, der er blandt Havens mest populære begivenheder. Aftalen er blandt Royal Unibrews tre største danske sponsorater, og den indbringer Tivoli et tocifret millionbeløb. Administrerende direktør for Tivoli Lars Liebst udtaler om samarbejdet:

"Det har været en stor fornøjelse at få Royal Unibrew ind i Tivoli. De har været en professionel leverandør og ikke mindst en inspirerende samarbejdspartner for eksempel i udviklingen af nye musikkoncepter. Vi glæder os over, at vi kan forlænge den vigtige aftale, så vores 4 millioner gæster fortsat kan få kvalitets øl i glasset og nye musikoplevelser med hjem".

Og netop udviklingen af nye musikkoncepter er ikke fremmede for Royal Unibrew, der i 2010 lancerede kampagnen "TAK Rock", som arbejder for at forbedre vilkårene for danske upcoming rockbands. I denne sæson kan Tivoli og Royal Unibrew så præsentere et nyt koncept, nemlig Pop-UpTorsdag. Her præsenteres unge popnavne på en nydesignet flydende pop-up scene i Springvandet ud for Tivolis Koncertsal.


Executive Director fra Royal Unibrew Hans Savonije udtaler:
"Vi er stolte over at det er vores produkter, som sælges til Tivolis millioner af gæster hvert år. Tivoli er en innovativ og modig partner, der matcher vores ambitioner om at skabe dynamik og fornyelse omkring vores events og brand. Hidtil har Fredagsrocken med Royal Beer været flagskibet i samarbejdet, men nu forventer vi, at Pepsi Pop-Up torsdagene udvikler sig til en ny platform, hvor vi møder et yngre publikum med hang til popmusik. Pepsi Max har i generationer arbejdet med nogle af verdens største popidoler, men vi kommer med dette initiativ også til at hjælpe morgendagens popstjerner på vej frem." 

ANNONCE