Suzann Rye
Coming Back For More

Suzann Rye: Coming Back For More

Album / Elap
Udgivelse D. 11.02.1998
Henrik Bæk

Den danske sangerinde Suzann Rye har udsendt debut-cd'en Coming Back For.More, og med coverversionen af Celine Dions Because You Loved Me,.der blev udsendt på single i starten af året, har Suzann Rye.fået det hit, som mange debutanter kun tør drømme om..Coming Back For More er produceret af det kendte makkerpar Mike Stock og.Matt Aitken, der i slutningen af 1980'erne gjorde sig specielt bemærket.som 2/3 af Stock, Aitken & Waterman, bagmændene bag Rick Astley,.Kylie Minogue og pigegruppen Bananarama. Stock & Aitken har tegnet kontrakt.på at udgive ikke mindre end fem albums med Suzann Rye, som dermed er.stillet en international karriere i udsigt. Det er alt sammen meget godt, hvis.ikke det lige var fordi, at Stock & Aitken med deres overforbrug af.samplinger og monotone trommemaskiner præger lydbilledet totalt. Alt for.mange numre på cd'en kører i samme disco-tomgang uden de store.overraskelser, og hvor Suzann Ryes stemme desværre levnes for lidt plads..Kun på de mere stille numre som We Should Be Together og.Shoulder To Cry On beviser Suzann Rye sit virkelige sangtalent, og.symptomatisk for cd'ens ti numre samt to remix er det de bedste numre. Så.hvis man forventer en stor musikalsk oplevelse, er Coming Back For More.en skuffelse, idet der imidlertid ikke er tvivl om, at cd'en vil skabe.glæde i enhver forsamling, hvor der skal sættes skub i dansegulvet..På den konto har Coming Back For More sin musikalske berettigelse,.men når det er sagt, så skal der anderledes boller på suppen,.hvis Suzann Rye skal blive andet og mere end blot en døgnflue, som man.tidligere har oplevet det med førnævnte Rick Astley og Blackbox.