Artikel

The Blue Van smører hjulene med reklameindtægter

Spot-aktuelle The Blue Vans musik bruges i reklamer, tv-serier, spil med mere. Hele 70 procent af kvartettens indtægter stammer fra såkaldte synch-aftaler.

Den første fredag i marts sprang der champagnepropper på Silkeborg-egnen. Ved middagstid endda. For om natten var den mail, som The Blue Vans pladeselskab Iceberg Records havde ventet og håbet på i ugevis – nej månedsvis – nemlig røget ind i pladeselskabsboss Manfred Zähringers indbakke:

VIL DU LÆSE VIDERE?

Bliv medlem og få fuld adgang til alt eksklusiv indhold på Gaffa.dk

First month for DKK 1 — Thereafter only DKK 33/month.

  • Adgang til eksklusive interviews med topmusikere
  • Adgang til anmeldelser af de vigtigste koncerter
  • Adgang til over 20.000 musikanmeldelser
  • Rabat på billetter til koncerter og festivaler
  • Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer

    Allerede GAFFA+ medlem

    ANNONCE