Spotify vender med sin nye Follow-tjeneste tilbage til en over hundrede år gammel smagsdommertradition, som ellers var blevet spået en dyster fremtid
Når Spotify i disse dage ruller deres nye Follow-tjeneste ud, sker det på baggrund af en vigtig erkendelse.
I udgangspunktet er Spotify og de tilsvarende tjenester et rent slaraffenland for musikelskere. Med 18 millioner sange at vælge imellem skulle man synes, at alverdens musikelskere aldrig nogensinde igen ville løbe tør for ny musik.
VIL DU LÆSE VIDERE?
Bliv medlem og få fuld adgang til alt eksklusiv indhold på Gaffa.dk
Første måned for 1 kr. — Herefter kun 33 kr./md.
- Adgang til eksklusive interviews med topmusikere
- Adgang til anmeldelser af de vigtigste koncerter
- Adgang til over 20.000 musikanmeldelser
- Rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem