x

Den danske afdeling af Live Nation indgår aftale med Ølfabrikken

Den danske afdeling af Live Nation indgår aftale med Ølfabrikken

Nu skal det være slut med at drikke dårlige fadbamser, når man er til koncert. Pr. 1. august hedder hovedsponsoren for den danske afdeling af verdens største koncertudbyder, Live Nation, Ølfabrikken, og det kommer både en bred vifte af kunstnere, blandt andre L.O.C., Henrik Hall og Dúné, og koncertpublikum til at nyde godt af.

Det progressive bryggeri har som målsætning at være med til at øge opmærksomheden omkring kunstnerne, deres koncerter og deres turnéer, samtidig med at deres egne produkter selvfølgelig bliver præsenteret for koncert-publikummet.

Om samarbejdet siger Ølfabrikkens stifter Lars Dietrichsen: ”Sponsoratet udgør en vigtig del af Ølfabrikkens langsigtede strategi for ølmærket. Ølfabrikken er et innovativt og eksperimenterende mærke, der går lige til kanten med sin markedsføring.

Samarbejdet med Live Nation betyder, at vores øl bliver repræsenteret i sammenhæng med de rigtige kunstnere, og samtidig får de unge mulighed for at vælge en anderledes øl af høj kvalitet, når de er til koncert”.


Nyheder, artikler og anmeldelser fra GAFFA