Nyhed

GAFFA hjælper Wig Wam-billetkøbere

Glemmer du Wig Wam, så husker vi!<BR> - fuld tilfredshed eller pengene tilbage.

Glemmer du Wig Wam, så husker vi!

- fuld tilfredshed eller pengene tilbage.


Musikmagasinet GAFFA rettede d. 20. august en henvendelse til BilletNet og Forbrugerrådet, da vi ikke mente, at BilletNet levede op til deres garantier om ”refundering i tilfælde af aflysning” – som der står skrevet bag på alle solgte billetter. Det er vigtigt, at man i fremtiden trygt kan købe en forsalgsbillet, uden at frygte for sin investering i tilfælde af en aflysning - uanset årsagen. GAFFA afventer i øjeblikket Forbrugerklagenævnets stilling i sagen og BilletNets reaktion her på. Såfremt denne afgørelse ikke kommer forbrugeren tilgode, vil GAFFA overveje, hvordan vi aktivt kan hjælpe uheldige billetholdere med at få deres penge igen. Så tilliden til forsalg ved fremtidige koncertarrangementer kan genoprettes.


For de ca. 9.000 personer som har købt billet til Wig Wam Tour gennem BilletNet, tilbyder GAFFA at hjælpe med at afsøge alle muligheder for erstatning. Som sagen står nu, kan det ende med en erstatningssag mod arrangøren Rock On eller formidleren BilletNet. Det er usandsynligt, at en enkelt privatperson vil kunne gennemføre en erstatningssag mod ovennævnte parter, men i samlet flok vil alles chancer være forbedret.

GAFFA tilbyder derfor at indsamle navne og adresser på alle personer med ubrugelige Wig Wam billetter, med henblik på et eventuelt retsligt efterspil. På internetsiden www.gaffa.dk har GAFFA oprettet en ”hotline”, hvor man kan indtaste navn og adresse, samt oplysninger om hvilke og hvor mange billetter der er købt. Indtil videre vil GAFFA opbevare alle navne i en database med henblik på et eventuelt sagsanlæg. Indsamlede oplysninger vil blive behandlet fortroligt.


Venlig hilsen

Gaffa


GAFFAs service til indehavere af wigwam-billetter


ANNONCE