Nyhed

Springsteen får undskyldning fra Ticketmaster

I et åbent brev undskylder Ticketmasters administrerende direktør for rod med billetter

Hele Bruce Springsteen-lejren har fået en undskyldning af Ticketmaster for mandagens billetrod, som vi tidligere her på GAFFA.dk har skrevet om, hvor fans på jagt efter billetter til sangerens koncert blev omdirigeret fra Ticketmasters hjemmeside til TicketsNow og dermed ikke kunne købe billetter til den originale salgspris. Nu har det store firma i et åbent brev undskyldt over for Springsteen, hans manager Jon Landau, og hele Springsteens tour-besætning.

"Fans er forvirrede og sure, som er det modsatte af, hvad vi håbede på at opnå. Vi undskylder oprigtigt over for Bruce, hans organisation og, mest af alt, over for hans fans," skriver Irving Azoff, der er administrerende direktør i Ticketmaster Entertainment, og lover at fjerne alle links, som omdirigerer kunder fra Ticketmaster til TicketsNow.

Azoff fastholder dog, at omdirigeringen kun skete i tilfælde, hvor Ticketmaster ikke kunne imødekomme fans' specifikke billetønsker, men samtidig er Ticketmaster parat til at refundere forskellen imellem købsprisen på TicketsNow og den originale salgspris for fans, der har været så uheldige at betale overpris i den tro, at det var den originale billetpris.


Irving Azoff afslutter det åbne brev med et løfte om at gøre det bedre fremover: "Vi er forpligtede på at hjælpe med at levere den mest transparente og bedste live-underholdningsoplevelse for fans. Vi vil gøre det bedre fremover."

ANNONCE