x

Konference sætter spot på alternative forretningsområder for musikbranchen

Konference sætter spot på alternative forretningsområder for musikbranchen

Der er ingen, der benægter at det er hårde tider for musikbranchen. Men ifølge arrangørerne af en musikkonference i København, er der masser af penge i dansk musik, hvis man tænker i nye forretningsmodeller, der kobler musikken med andre produkter og erhverv. Disse modeller præsenteres til konferencen "Musik Som Middel Til Vækst" på Børsen 2. september.

Det er den landsdækkende netværksorganisation Musikzonen nedsat af Erhvervs- og Byggestyrelsen og skabt af den danske musikbranche, der står bag konferencen, hvor blandt andet Økonomi- og Erhvervsminister, Brian Mikkelsen, vil tale samt deltage og høre foredrag fra folk fra InnovationLab, RedAntenna, Vega samt DDB, der vil tale om bryggeriet Unibrews samarbejde med Kashmir.

Også nye interaktive musiktjenester vil være programmet til arrangementet, hvor der er gratis adgang.

Besøg Musikzonen for mere information om programmet og tilmelding.


Nyheder, artikler og anmeldelser fra GAFFA