x

Kato arbejder i Netto

Kato arbejder i Netto

Kato har iført sig pjusket paryk, store briller og fuldskæg i et reklamefremstød for Netto. Det skyldes, at Katos kommende album "Now" indgår i en produktkombination med et par høretelefoner fra Sony, der vil blive solgt i Netto fra på lørdag. Under dæknavnet Karsten udfritter han tilfældige kunder om deres mening om tilbudet, men også om ham selv – og der er på ingen måde samtykke hos de forvirrede kunder, der reagerer med både målløshed og latter, da hans sande identitet bliver afsløret. 

"Vi har fra starten haft et ønske om at lave en utraditionel historiefortælling omkring Katos nye album. Ud over at sammensætte et stærkt produkt i form af Katos nye album og hovedtelefoner fra Sony har det været vigtigt for os at finde en partner i detailledet, som har musklerne samt kant til at drive sådan en kampagne. Valget er faldet naturligt på Netto, som med deres mange butikker samt fokus på de sociale medier har en platform som kan sikre os den helt rigtig synlighed, og som samtidig deler vores ambitionsniveau. Vi er derfor glade for, at Netto fandt samarbejdet interessant," udtaler Jan Jensen, der er sales manager hos Sony Music. 

Kampagnefilmen har allerede bredt sig som en viral steppebrand med mere end 275.000 delinger siden offentliggørelsen i går. "Det er dejligt at se, at der også er andre, der synes, at den har kant og er sjovt", lyder det begejstret fra Nettos marketingschef, Martin Olesen. "Vi har selvfølgelig sat vores forventninger ud fra, at vi synes produktet er godt og af en god kvalitet, ligesom det er en spændende vare, et spændende samarbejde og en anderledes markedsføring, siger han.

Katos nye album "Now" udkommer fredag den 1. maj, og alle, der køber et par høretelefoner i Netto på lørdag, får således en downloadkode til albummet, der aktiveres på udgivelsesdatoen. Se Kato gå på rov som salgsassistenten Karsten her:

 

KATO har fået nyt job!


Nyheder, artikler og anmeldelser fra GAFFA