Robin S
From Now On

Robin S: From Now On

Album / Big Beat / Warner
Udgivelse D. 04.06.1999
Henrik Bæk

Med det massive dansehit Show Me Love satte den amerikanske sangerinde.Robin S i 1994 skub i selv de mest fastgroede bænkevarmere..Med cd'en Frow Now On fortsætter Robin S, hvor hun slap for tre.år siden med en omgang ørehængende blanding af disco, dance,.house og gospel, hvor det musikalske omdrejningspunkt og rytmefrekvensen.får fuld skrue. Musikken er glad, varm og solidt skruet sammen af.etablerede navne som Michael O'Hara, der udover samarbejdet med Robin S er.kendt for sit succesrige tekstarbejde for Anita Baker, producer Bryce Wilson,.der tidligere har produceret for Toni Braxton, og discodrengen Todd Terry, der.i nummeret Givin' U All That I Got fra soundtracket til Space Jam,.gør det umuligt for førnævnte bænkevarmere at sidde.stille..En lang række af cd'ens i alt 13 numre (heraf to remix) er atypisk for.genren indspillet af levende musikere med ægte instrumenter, og ikke blot.af musikalske computernørder, hvilket giver cd'en et autentisk.lydbillede, der gør det vanskeligt for lytteren at sætte.årstal på numrene. Hovedparten af numrene kunne i virkeligheden.være indspillet i slutningen af 1980'erne, hvilket i denne.sammenhæng er positivt ment, idet numrene her får den rette club.sound, der faktisk klæder Robin S bedst. .Udover regulær disco og house i numrene It Must Be Love, der.på cd'en findes i ikke mindre end tre versioner, You Know How To Love.Me, Shine On Me(et ægte house anthem!), Midnight og.førnævnte Givin' U All That I Got indeholder cd'en den.smukke og stille ballade There Is A Need, der trækker klare.paralleller til Whitney Houston, og viser, at Robin S faktisk tillige mestrer.de stille ballader..Selv karakteriserer Robin S sig som en budbringer for håb og.kærlighed, og på cd'en er der overflod af begge dele.