En yderst vellykket katastrofeaften
Agnes Obel nærmest sniger sig ind på scenen i det totalt udsolgte Jazzhouse. Forsigtigt smilende. Om det er fordi hun aner katastrofen forude eller om det slet og ret er hendes attitude - ydmyg og diminutiv - er ikke til at vide.
Det ellers så ivrigt konverserende publikum tier omgående og overlader enhver lyd til Agnes Obel og hendes tyske cellist Anne Ostsee. Det er den lille duets tredje aften i træk på Jazzhouse, og Agnes Obel fortæller, at netop den tredje aften per tradition altid ender katastrofalt. Her sker fejlene,
VIL DU LÆSE VIDERE?
Bliv medlem og få fuld adgang til alt indhold på Gaffa.dk
Få første måned for 1 kr. — Herefter kun 33 kr./md.
- Fuld adgang til alt indhold på gaffa.dk
- Mulighed for at fravælge annoncer på gaffa.dk
- Rabat på billetter til udvalgte koncerter og festivaler
- Adgang til GAFFAs magasinarkiv med over 500 magasiner - Danmarks musikhistorie
Opret din profil
Allerede GAFFA+ medlem