Franskmanden dropper sin forsigtige folk til fordel for pågående postpunk
Sokos kolossale kærlighed til The Cure og ikke mindst Robert Smith kommer mere end nogensinde til udtryk på sanger/sangskriverens nye album, der udtryksmæssigt læner sig gevaldigt op ad netop The Cure – og alskens anden tidlig 80'er-postpunk.
Den nu i USA bosiddende franskmand har rykket sig milevidt siden den noget middelmådige I Thought I Was An Alien (2012) – ud er røget den forsigtige folkpop, og ind er kommet en pågående rock, der med massive mængder rumklang og et udpræget fokus på flerstemmige passager fremstår mørk
VIL DU LÆSE VIDERE?
Første mdr. 1 kr. - ingen binding.
- Eksklusive interviews med topmusikere
- Anmeldelser af alle de vigtigste koncerter
- Over 20.000 albumanmeldelser
- Nordisk medlemskab - adgang til al indhold på GAFFA.se & GAFFA.no
- Rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem