Franskmanden dropper sin forsigtige folk til fordel for pågående postpunk
Sokos kolossale kærlighed til The Cure og ikke mindst Robert Smith kommer mere end nogensinde til udtryk på sanger/sangskriverens nye album, der udtryksmæssigt læner sig gevaldigt op ad netop The Cure – og alskens anden tidlig 80'er-postpunk.
Den nu i USA bosiddende franskmand har rykket sig milevidt siden den noget middelmådige I Thought I Was An Alien (2012) – ud er røget den forsigtige folkpop, og ind er kommet en pågående rock, der med massive mængder rumklang og et udpræget fokus på flerstemmige passager fremstår mørk
VIL DU LÆSE VIDERE?
Bliv medlem og få fuld adgang til alt eksklusiv indhold på Gaffa.dk
Første måned for 1 kr. — Herefter kun 33 kr./md.
- Adgang til eksklusive interviews med topmusikere
- Adgang til anmeldelser af de vigtigste koncerter
- Adgang til over 20.000 musikanmeldelser
- Rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem