Beyoncés stærkt imødesete turné er et stykke medrivende installationskunst til tiden
Arkivfoto
Det er efterhånden 20-25 år siden, Beyoncé sang sig ind i undertegnedes bevidsthed. Det var med Survivor, det tredje og bedste album med Destiny's Child, som udkom i 2001 og står tilbage som et af de års største popalbum.
Det var et smittende energisk empowerment-evangelium, serveret som seriøst svedig popmusik i krydsfeltet mellem soul, r&b og hiphop - på én gang tidstypisk i sit udtryk og forud for sin tid. Julealbummet, som udkom nogle måneder senere, var egentlig også fedt.
VIL DU LÆSE VIDERE?
Bliv medlem og få fuld adgang til alt eksklusiv indhold på Gaffa.dk
Første måned for 1 kr. — Herefter kun 33 kr./md.
- Adgang til eksklusive interviews med topmusikere
- Adgang til anmeldelser af de vigtigste koncerter
- Adgang til over 20.000 musikanmeldelser
- Rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem