Man aner konturerne af en tvivlsom brandingstrategi i domkirkebyen
Der er mange måder at brande sig selv på, når man er provinsby og gerne vil have del i oplevelsesøkonomien. Det forhendenværende og lokale, selvfølgelig: J.P. Jacobsen Centeret i Thisted, bridgewalking i Middelfart, overnatning i det gamle Horsens Statsfængsel - den slags.
Tænker man større og ønsker tiltrække et lidt større og eventuelt yngre klientel, kan kombinationen af lokale sponsorer, internationale musiknavne og en multinational koncertarrangør noget.
VIL DU LÆSE VIDERE?
Første mdr. 1 kr. - ingen binding.
- Eksklusive interviews med topmusikere
- Anmeldelser af alle de vigtigste koncerter
- Over 20.000 albumanmeldelser
- Nordisk medlemskab - adgang til al indhold på GAFFA.se & GAFFA.no
- Rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem