Trendhim: Nøgne mænd, accessories og et kæmpe startup eventyr

Mænd med lækre lædertasker og varme smykker - og helt uden tøj.

Du har måske set dem på vej til arbejde, på gåtur eller på TV. I den seneste tid har Trendhim nemlig været overalt.

Trendhim er et dansk startup med fart på, der sælger alt, en mand kan have på, undtagen tøj. De sender til 25+ lande alt sammen fra lageret i Danmark.

I 2007 blev Trendhim etableret af to unge mænd ved navn Sebastian og Mikkel. De modige sjæle, kun 18 år gamle, var drevet af en ukuelig lyst til at erobre verden med deres egen virksomhed. De tog springet, og færdiggjorde aldrig gymnasiet - de skulle nemlig afsted, fremad, opad!

Familie og venner forstod ikke altid, hvad de to driftige unge mænd havde gang i. Det virkede risikabelt. Men med tiden begyndte selv Sebastians bekymrede mor at vise sin støtte og blev deres største fan.

I dag har Trendhim fået endnu flere kvindelige fans i hus.

Blandt andet har en kvinde ved navn Anja henvendt sig til Anders Hemmingsens podcast “Helt Væk” og sat en efterlysning ud efter en af Trendhims plakater, som hun rigtig gerne ville have hjemme i stuen. Trendhim kvitterede selvfølgelig med en plakat. Faktisk er de ved at løbe tør for plakater grundet ekstraordinær efterspørgsel.

Kampagnen udtrykker netop det, som Trendhim kan - nemlig at have alle slags accessories til alle slags mænd. Og det tør siges, at Trendhim har solgt accessories til alle slags mænd - også uden for landets grænser - med langt over 2.5 millioner kunder gennem årene.

Accessories til alle slags mænd
Tilbage i 2014 udvidede Trendhim til Norden og Holland. Samtidig fordoblede de antallet af varer i deres butik og begyndte at ansætte studerende til at hjælpe med pakning af ordrer. Det var også heromkring, at firmaets tredje partner, Martin, kom ind i billedet.

I 2016 fortsatte Trendhims ekspansion, og de nåede nye højder. I februar udvidede de til hele 11 nye lande og ansatte intet mindre end 43 oversættere til at oversætte deres 3.000 produkter og hele hjemmesiden til otte forskellige sprog.

I de følgende år udvidede Trendhim til 12 nye lande, herunder Australien, Singapore, Canada, New Zealand og USA, og dermed nåede de op på 28 aktive markeder. Samtidig lagde de stor vægt på at styrke deres brands DNA og identitet og fik anerkendelse som den 10. hurtigst voksende virksomhed i Danmark i 2017.

I dag har Trendhim over 6.500 varenumre, de fleste af dem designet i Danmark, og er stadig placeret i samme lager i Horsens som i 2021. Med hele teamets dedikation til kvalitet og høj service tegner fremtiden sig lys for Trendhim og deres ambitiøse iværksættere, Sebastian, Mikkel, Martin og resten af det dedikerede team.

Måske der i fremtiden også bliver flere kække kampagner fra Trendhim at spotte i gadebilledet, men i den nærmeste fremtid må vi nøjes med denne blikfangende kampagne, der pryder gadebilledet med flotte mænd og lækre accessories.

ANNONCE