Artikel

The Blue Van smører hjulene med reklameindtægter

Spot-aktuelle The Blue Vans musik bruges i reklamer, tv-serier, spil med mere. Hele 70 procent af kvartettens indtægter stammer fra såkaldte synch-aftaler.

Den første fredag i marts sprang der champagnepropper på Silkeborg-egnen. Ved middagstid endda. For om natten var den mail, som The Blue Vans pladeselskab Iceberg Records havde ventet og håbet på i ugevis – nej månedsvis – nemlig røget ind i pladeselskabsboss Manfred Zähringers indbakke:

VIL DU LÆSE VIDERE?

Bliv medlem og få fuld adgang til alt indhold på Gaffa.dk

Få første måned for 1 kr. — Herefter kun 29 kr./md.

  • Fuld adgang til alt indhold på gaffa.dk
  • Mulighed for at fravælge annoncer på gaffa.dk
  • Rabat på billetter til udvalgte koncerter og festivaler
  • Adgang til GAFFAs magasinarkiv med over 500 magasiner - Danmarks musikhistorie

Opret din profil


    Allerede GAFFA+ medlem

    ANNONCE