De er langtfra blot et modefænomen længere. De sydkoreanske popbands har længe været på sejrsturné i verden – først i Asien og USA, men nu er milliardindustrien også for alvor nået til Europa.
Alene i år er der fire store europæiske festivaler, der kun omhandler K-pop og har et potentiale på over 120.000 tilskuere i alt. K-poppens traditionelle marked er Asien – specielt Japan, Indonesien og Sydkorea – men efter covid-19 har de sydkoreanske underholdningsvirksomheder set sig om efter nye
VIL DU LÆSE VIDERE?
Første mdr. 1 kr. - ingen binding.
- Eksklusive interviews med topmusikere
- Anmeldelser af alle de vigtigste koncerter
- Over 20.000 albumanmeldelser
- Nordisk medlemskab - adgang til al indhold på GAFFA.se & GAFFA.no
- Rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem