Nyhed

YouTube lancerer egen 'wrapped'-funktion

Funktionen er snart tilgængelig globalt, men i øjeblikket kun i USA.

I denne uge ruller YouTube ud med en helt ny feature, der er mediets eget svar på Spotifys Wrapped. Funktionen giver YouTube-brugere mulighed for at se, hvilke videoer og kanaler de har set mest i år, skriver Digital Music News

Læs også: Netflix afviser tyverianklager fra Diddy

YouTubes Recap, som i øjeblikket kun er tilgængelig i USA, viser også, hvilken personlighedstype du er ud fra din YouTube-historik. Det er personlighedstyper som Adventurer, Skill Builder og Creative Spirit.


Derudover vil Recap ifølge et YouTube-blogpost fremhæve “de interesser, dybdegående emner og øjeblikke, du har udforsket i år, baseret på din seer-historik." Yderligere vil du få et “sæt på op til 12 forskellige kort, der fremhæver dine mest sete kanaler, interesser og endda udviklingen i dine seervaner."

YouTubes Recap bliver tilgængeligt i resten af verden i løbet af ugen. Du vil have mulighed for at se dit personlige Recap under fanen “Dig” i brugermenuen eller på YouTubes startside, hvor der vil være en knap, der sender dig direkte ind på dit Recap.

ANNONCE