Nyhed

Promus inviterer til seminar om publishing

Tre branchefolk giver gode råd til, hvordan man får placeret sin musik i reklamer, film og tv

Powersolo, The Blue Van og Tina Dickow. Mens pladesalget falder og falder, hiver flere og flere hjemlige musikere en solid indtjening i land ved at sælge deres musik til reklamer og film. Men hvordan får man afsat sit musikalske hjerteblod til sync og publishing, som det hedder med de rette fag-termer?

Spørgsmålet vil Promus, Produktionscentret for Rytmisk Musik i Århus, forsøge at give svar på, når centret tirsdag den 29. marts inviterer til seminar.

Til at fortælle om mulighederne for at videreformidle sine musikværker til andre platforme end pladeudgivelser og turnévirksomhed har Promus engageret tre branchefolk, der alle beskæftiger sig professionelt med sync og publishing:

Manfred Zähringer, direktør for Iceberg Music Group og én af de mest garvede folk herhjemme inden for international publishing og sync-placements. 

Jeppe Kaltoft, indehaver af Upright Music, som siden 1999 har beskæftiget sig med at præsentere musik til brug for film og tv.


Og Anders Fredslund-Hansen, partner i Good Songs, der blandt andet videreformidler sange og sangskrivere til Melodi Grand Prix og X Factor.

Arrangementet tirsdag den 29. marts begynder klokken 19.00 og finder sted i Promus' lokaler, Vester Allé 15, i Aarhus.

ANNONCE