Rapperen vil forene marijuana og popkultur på sit nye online-medie
Cannabis-industriens største fortaler (og sikker også aftager), rapikonet Snoop Dogg, åbner i oktober måned online-mediet Merry Jane i samarbejde med medieentreprenøren Ted Chung. Det afslørede det nybagte makkerpar i går til teknologimessen TechCrunch Disrupt i San Fransisco.
Mediet skal efter sigende forene marijuana- og popkultur ved at samle alt, der er værd at vide om industrien, på én platform. Det skriver The Guardian.
Herunder vil hjemmesiden føre en videoserie med interviews af ledende innovatører inden for cannabisindustrien, kultur- og livsstilsartikler og seneste nyt inden for lovgivning, handel og økonomi på området. Information om marijuana-produkter og et kort over nærmeste forhandlere vil også være at finde på siden.
"Efter at have holdt øje med, hvor cannabisindustrien leder hen, ønskede jeg at skabe en platform, der kan føre bevægelsen videre ved at lave en destination, hvor folk kan finde frisk indhold," sagde Snoop Dogg under lanceringen. "Merry Jane er en game-changing platform for popkulturen. Det er en ny grænse, y'all!"