GAFFA.dk - alt om musik
Pusha T, som står bag den klassiske McDonalds-jingle ”I’m Loving It”, har nu udgivet en diss-sang om selvsamme fastfoodkæde, beretter Okayplayer.
Sangen er udgivet i samarbejde med konkurrenten Arby’s og handler om fiskeburgere. Pusha T rapper blandt andet om, hvordan han væmmes ved McDonald’s, og hvor meget bedre Arby’s er.
"Jeg er grunden til, at hele verdenen elsker det, men nu er jeg nød til at knuse det. Filet-O-Fish er lort, og du burde væmmes ved det. Hvordan vover du at sælge en firkantet fisk og bede os om at stole på dig? En halv skive ost, har Mickey D’s et stramt budget?" rapper han i sangen, produceret af Arby’s.
Just dropped a diss track with @Arbys. Grab some popcorn and a Spicy Fish Sandwich. #ArbysSpicyFishDissTrack #ArbysPaidMeButIWouldSayThisAnyway pic.twitter.com/dzTuBlM9Ok
— King Push (@PUSHA_T) March 21, 2022
Pusha T har tidligere fortalt om sin lange og ikke friktionsfri historie med McDonalds, skriver Okayplayer.
– Jeg vil have, at andre kunstnere kender til den del. Læs kontrakterne og behold rettighederne til det, du gør. Checken, du får vil være fin, men ”I’m Loving It” er blevet spillet... hvor mange år nu? Det gjorde jeg i 2003, hvem ved hvad det ellers kunne have været, siger han i et interview med podcasten Drink Champs.
LÆS OGSÅ: Pusha T og Kanye nyder sig selv i musikvideoen til ”Diet Coke”.