TÆT PÅ TIKTOK: En uovertruffen algoritme
På få år har en kinesisk app vendt op og ned på hele musikbranchen. Vi stiller skarpt på TikToks betydning for både kunstnere, pladeselskaber og musikforbrugere.
Det startede som en dansedille for børn og blev på rekordtid en gamechanger for hele musikbranchen. Omtrent sådan kan man sammenfatte den utrolige historie om TikTok, som blev skabt i Kina under navnet Douljin i 2016 og lanceret i resten af verden i året efter. I august 2018 blev TikTok slået
VIL DU LÆSE VIDERE?
Første mdr. 1 kr. - ingen binding.
- Eksklusive interviews med topmusikere
- Anmeldelser af alle de vigtigste koncerter
- Over 20.000 albumanmeldelser
- Nordisk medlemskab - adgang til al indhold på GAFFA.se & GAFFA.no
- Rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem