Den unge sanger måtte aflyse sin koncert på grund af en nedbrændt mixerpult. I stedet gav hun en intim pop-up-koncert med udsigt til slotsgraven.
I lørdags skulle Mille have spillet på årets Heartland-festivalen, men kort inden showstart blev koncerten på Highland-scenen aflyst.
Festivalgæster, der havde set frem til at opleve musikeren, skulle dog ikke gå skuffede hjem. Mille optrådte nemlig med et akustisk sæt senere på aftenen.
Læs også: I et par timer erstattede Niels Brandt den fynske aftensol
Her kunne publikum sidde roligt i græsset og høre sange som “Drikker med mig selv”, “Lyver for min dagbog” og “Dagdrømmer”.
Den oprindelige koncert blev aflyst efter Milles mixerpult brændte sammen.
“Vi har prøvet at finde en løsning, men de tekniske udfordringer gør desværre, at koncerten ikke kan gennemføres. Mille er her, og er lige så ked af det som os over, at hun ikke kommer på scenen på Highland i dag,” skrev festivalen på Instagram.
I januar udgav sangeren sit debutalbum (Over)lever der modtog fire stjerner fra vores anmelder, der kaldte det “et bevis på, at hun ikke bare er et one hit wonder, men er kommet for at blive.”
















