Annisette er fortsat unik, og hendes ensemble er bedre end nogensinde. Så det blev en kreativ og modig omgang, der dels skuede tilbage, men især havde en jordnær nerve af uforfalskede rødder
Der var mere end en snert af historiens vingesus, da The Savage Rose var tilbage på Det Kongelige Teater og stod på Gamle Scene, hvor de i 1972 med den afdøde balletmester Flemming Flindt kreerede Dødens Triumf, en vildt moderne ballet med musik af Thomas Koppel.
VIL DU LÆSE VIDERE?
Bliv medlem og få adgang til alle anmeldelser, interviews og meget mere eksklusiv indhold på Gaffa.dk
Første måned for 1 kr.
Derefter kun 39 kr./måned. Ingen binding.
- Læs eksklusive interviews med topmusikere
- Læs anmeldelser af alle de vigtigste koncerter
- Læs over 20.000 albumanmeldelser
- Nordisk medlemskab - få adgang til al indhold på GAFFA.se & GAFFA.no
- Få rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Få ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem