Annisette er fortsat unik, og hendes ensemble er bedre end nogensinde. Så det blev en kreativ og modig omgang, der dels skuede tilbage, men især havde en jordnær nerve af uforfalskede rødder
Der var mere end en snert af historiens vingesus, da The Savage Rose var tilbage på Det Kongelige Teater og stod på Gamle Scene, hvor de i 1972 med den afdøde balletmester Flemming Flindt kreerede Dødens Triumf, en vildt moderne ballet med musik af Thomas Koppel.
VIL DU LÆSE VIDERE?
Bliv medlem og få fuld adgang til alt eksklusiv indhold på Gaffa.dk
Første måned for 1 kr. — Herefter kun 33 kr./md.
- Adgang til eksklusive interviews med topmusikere
- Adgang til anmeldelser af de vigtigste koncerter
- Adgang til over 20.000 musikanmeldelser
- Rabat på billetter til koncerter og festivaler
- Ren musikoplevelse - fravælg forstyrrende annoncer
Allerede GAFFA+ medlem